Sneller, eenvoudiger en goedkoper
Bij betaaljezorgnota.nl streven we naar een efficiënt en gebruikersvriendelijk betalingsproces voor patiënten. Door het aanbieden van betaallinkjes in duidelijke e-mails met eenvoudig taalgebruik en pictogrammen, gaan cliënten sneller hun betalen.
We bereiken kostenefficiëntie en verminderen administratieve lasten door slimme automatisering. Bij de volledige uitbesteding nemen wij het debiteurenbeheer over, waardoor u als zorgverlener nog minder werkzaamheden heeft.
Wij streven naar een positieve bijdrage aan het Nederlandse zorgstelsel. Ons doel is om zorgverleners en hun patiënten een betaalbare en zorgeloze ervaring te bieden bij het inzien, begrijpen en betalen van hun zorgnota’s.
Uw platform voor de
opvolging van zorgnota’s
De betalingservaring van uw patiënt wordt naar een hoger niveau getild door het bieden van gepersonaliseerde workflows , eenvoudig betaalgemak en ondersteuning bij het betalen. Het platform biedt veilige betaaloplossingen,
waardoor uw patiënten tevreden zijn.
Gedeeltelijke of
volledige uitbesteding
Ontdek hoe onze innovatieve technologie uw werk eenvoudiger maakt en u kostbare tijd bespaart. Met behulp van ons platform hoeft u niet langer kostbare uren te besteden aan routinematige taken. Onze systemen nemen werkzaamheden van u over, waardoor u meer tijd overhoudt voor belangrijkere taken.
Structurele opvolging en online betaalgemak
Het platform verzorgt de structurele opvolging van de zorgnota’s. We herinneren meerdere keren en voegen iDEAL-betaalgemak toe aan alle communicatie. Hierdoor worden uw zorgnota’s met minder werkzaamheden toch sneller betaald.
Multi channel communicatie
Voorkom incassotrajecten door uw client niet alleen per brief, maar ook per email en sms te berichten. Voorkom daarmee incassotrajecten bij niet doorgekomen adreswijzigingen.
OV-UVB
Het implementeren van multichannel communicatie is van belang om patiënten op de meest effectieve wijze te benaderen. Door gebruik te maken van verschillende kanalen, aangepast aan de voorkeur van uw patiënten. En blijft een betaling uit, dan benadert u de cliënt ook op andere methoden.Deze aanpak stelt u in staat om op een meer persoonlijke en doelgerichte manier met patiënten te communiceren en wantbetaling door communicatiestoring te voorkomen.
Het gebruik van e-mail als communicatiemiddel voor het versturen van betaalverzoeken, facturen en aanmaningen is een efficiënte en effectieve manier om betalingsprocessen te verbeteren. Email adressen wijzigen niet wanneer iemand bijvoorbeeld verhuisd is. Zo blijft u altijd in contact.
Brief met QR code
De brief met qr-code, is de vervanger van de acceptgiro, heeft een hoge attentiewaarde, en is makkelijk te gebruiken.
Het gebruik van WhatsApp als communicatiemiddel is een zeer effectieve manier om een gesprek over betalingsproblemen te starten en tot een oplossing te komen.
SMS
SMS-berichten hebben een hoge attentiewaarde omdat deze direct op de mobiele telefoon van de patiënt worden afgeleverd. Ook hier geldt dat u in contact blijft bij verhuizingen bij het .
Betalingsregelingen
Met betaaljezorgnota.nl kunnen leveranciers en debiteuren zélf online betalingsregelingen treffen, waarbij het gehele proces rondom betalingsregelingen is geautomatiseerd. Dit kost daardoor geen tijd en frustratie meer en is bovendien klantgericht en maatschappelijk verantwoord.
Wanneer uw klant belt om een regeling te treffen, is dit makkelijk en snel geregeld.
Als u het mogelijk wilt maken om uw klanten zélf regelingen te laten treffen dan is dat mogelijk. U verwijst uw klanten dan naar betaaljezorgnota.nl . Na het ingeven van enkele gegevens kan uw klant direct een regeling treffen. U bespaart uw klantenservice/administratie daarmee een hoop werkzaamheden.
Buitengerechtelijk incassotraject
Buitengerechtelijk incassotraject
Niet iedereen kan uw zorgnota op tijd betalen. Maar naar het ncassobureau hoeft u niet meer. Op het platform wordt dit van a tot z voor u geregeld door onze
professionals. Op basis van no cure no pay.
Fixed fee
Wij rekenen € 20,00 als een factuur tijdens deze fase wordt voldaan. In het geval dat door uw klant een hoger bedrag aan incassokosten voldaan wordt, komt dit meerdere
aan u toe. Dat maakt dat deze fase in veel gevallen kostenneutraal kan worden uitgevoerd.
Structurele opvolging en online betaalgemak
Anders dan bij overdracht naar een incassobureau, kunt u waar gewenst
de incassokosten kwijtschelden zonder dat u hiervoor hoge kosten in rekening gebracht krijgt.
Klantgerichte documenten: een persoonlijke benadering die zorgt voor resultaat.
Intuïtief en gemakkelijk in gebruik
Eenvoudig betaalproces: klanten navigeren gemakkelijk van start tot finish.
Altijd en overal toegankelijk: 24/7 beschikbaarheid.
No Cure, No Pay