top of page
Image by Ani Kolleshi

Jouw zorgnota in delen betalen

Tref een betalingsregeling met je zorgnota

Heb je een zorgnota die je niet direct kunt betalen? Voor zorgnota's met een bedrag hoger dan 100,00 euro kan je een betalingsregeling treffen. Geef je nota-nummer, postcode en huisnummer in en zoek je zornota op waarvoor je een betalingsregeling wilt treffen. Als je voldoet aan de voorwaarden kan er direct een regeling getroffen worden.

Log in en controleer de status van je zorgnota's

Wil je weten wat de status van jouw zorgnota is? Log hier in met de logingegevens die aan je verstrekt zijn. Bekijk hoeveel termijnen je nog moet betalen, wat het openstaand bedrag is. Je kunt ook zien hoeveel keer je nog uitstel kunt krijgen.

OV-UVB

1

Voer je notanummer in

Vul je nota-nummer, postcode en huisnummer in die op je nota staan.

2

Maak de regeling aan 

Kies in hoeveel termijnen je wilt betalen.

3

Wij helpen je herinneren

betaaljezorgnota.nl zal jou op tijd per email of sms herinneren dat het tijd is om weer een termijn te voldoen. 

 

Vanuit de mail of sms kan je direct online betalen.

Trein rit

Wilt u dat uw klanten ook gebruik maken van OV-UVB.NL?

OV bedrijven die ook de reizigers willen helpen met het makkelijker betalen van UVB's en sociaal verantwoord willen omgaan met betaalgedrag. Reizigers willen behouden als ze het financieel even moeilijk hebben? Zonder dat het extra werk oplevert en betalingen gewoon bij de eigen rekening van het OV bedrijf binnenkomen?

Creeër betaalgemak en volg uw UVB's sociaal verantwoord op. Voorkom overdracht aan een incassobureau en voorkom dat reizigers met oplopende kosten te maken krijgen.

Tandartsafspraak

Wilt u dat uw patiënten ook gebruik maken van betaal je zorgnota?

Zorverleners die hun patientenwillen helpen met het makkelijker betalen van zorgnota's en sociaal verantwoord willen omgaan met betaalgedrag. Patienten willen behouden als ze het financieel even moeilijk hebben? Zonder dat het extra werk oplevert en betalingen gewoon op de eigen rekening van de zorgverlener binnenkomen?

Creeër betaalgemak en volg uw zorgnota's sociaal verantwoord op. Voorkom overdracht aan een incassobureau en voorkom dat reizigers met oplopende kosten te maken krijgen.

Klik hier voor meer informatie

Geen incassobureau

Door een regeling te treffen voorkom je dat je met een incassobureau of een deurwaarder te maken krijgt

We helpen jou herinneren

Kort vóór en op de termijndatum ontvang je van ons een reminder met betaallink.

We doen niet moeilijk

Wij gaan ervan uit dat je wel wilt betalen maar het gewoon even niet ineens kunt. Het is niet nodig dat je daar een verklaring voor geeft. Je kunt dus makkelijk en snel zelf de gewenste regeling treffen. 

Geen rente 

Je betaalt geen rente als je de regeling nakomt. 

Pas aan indien nodig

Heb je een regeling? Maar lukt het een keer niet om een termijn te voldoen? Log in, pas de regeling aan, en zorg op die manier dat de regeling niet vervalt. 

Je behoudt overzicht

Na iedere betaling ontvang je van ons een bevestiging met een opgave van het resterende saldo. 

24/7 inzicht 

Je kan 24/7 inloggen in het klantportaal. Daar kan je je saldo zien, je betalingen, enz. Ook kan je daar de volledige historie van de verzonden berichten inzien. 

Wat kost het?

De zorgverlener bepaalt welke vergoeding hij voor het treffen van een regeling vraagt. Dat wordt inzichtelijk op het moment dat je de regeling instelt.

Nooit meer in de wacht

Bellen hoeft niet meer. Je treft nu makkelijk en snel een regeling via betaaljezorgnota.nl

Image by Hush Naidoo Jade Photography

Support & FAQ

Heb je een vraag over betaaljezorgnota.nl of wil je hulp bij het treffen van een regeling? Neem contact op via whatsapp met de klantenservice en wij helpen jou verder. 

Support

Heb je nog geen antwoord op je vragen? Neem contact op met de klantenservice.

  • Met wie tref ik een regeling?
    Met je zorgverlener. Dat is degene van wie je de nota ontving.
  • Hoe kan ik het beste betalen?
    betaaljezorgnota.nl helpt je aan de datum herinneren wanneer er betaald moet worden. Voor, op en zelfs nadat de betaaldatum verstreken is, helpen wij je eraan herinneren dat er een termijn voldaan moet zijn. In elk bericht dat wij je versturen geven wij de mogelijkheid om direct uw betaling eenvoudig en snel te verrichten. Zodra online een betaling gedaan is zien we direct deze ook terug in het portaal. Indien je zelf via de bank met een bankoverschrijving een bedrag heeft overgemaakt, kan het even duren voordat uw betaling verwerkt is. Let dan wel op dat je jouw factuurnummer vermeld hebt in de overschrijving.
  • Moet ik incassokosten betalen?
    In de meeste gevallen zijn er geen incassokosten van toepassing en hoef je deze niet te betalen. In de deelbetalingovereenkomst wordt echter wel over een bedrag incassokosten besproken. Dit zijn namelijk de incassokosten die opeisbaar zijn indien je de overeenkomst niet nakomt. Indien je je niet aan de overeenkomst houdt, zijn de in de overeenkomst aangezegde incassokosten, inclusief de hoofdsom ineens opeisbaar.
  • Worden regelingen altijd geaccepteerd?
    Betalingsregelingen worden altijd aangegaan onder goedkeuring van je zorgverlener
  • Kan ik voor alle nota's van mijn zorgverlener een regeling treffen?
    Je zorgerlener bepaalt welke nota's in aanmerking komen voor een regeling, bijvoorbeeld alleen voor nota's die ouder zijn dan # dagen. Neem hiervoor contact op met je zorgverlener.
  • Worden er creditchecks afgenomen bij het afsluiten van een regeling?
    Nee, u bent immers al klant en er is al een vordering, deze regeling is ter voorkoming van hogere kosten voor u, waarmee wij u juist willen helpen niet verder in de problemen te komen.
  • Kan ik een termijn overslaan?
    Wanneer je leverancier dit toestaat, kan je zelf in op betaaljezorgnota een termijn uitstellen. Log daarvoor in en controleer of dit mogelijk is voor jou.

Veel gestelde vragen

bottom of page